Handelsbetingelser
Handelsbetingelser – Lynge Drive-In Bio
Gældende for alle køb foretaget via www.driveinbio.dk
1. Aftaleindgåelse
Disse handelsbetingelser er underlagt dansk lovgivning. En bindende aftale anses for indgået, når din betaling er registreret, og du har modtaget bekræftelse fra os (herefter benævnt "sælger").
2. Levering
Billetter, gavekort og værdikuponer (herefter "varen") leveres elektronisk til den e-mailadresse eller det telefonnummer, du har oplyst ved køb.
Samtidig modtager du en kvittering for dit køb via e-mail.
Varen kan herefter indløses hos sælger.
3. Gyldighed
Billetter: Gyldige udelukkende til den specifikke forestilling, der er angivet.
Værdikuponer: Gyldige i op til 12 måneder fra udstedelsesdato.
Gavekort: Gyldige i 2 år fra udstedelsesdato
Varen er et ihændehaverbevis – sælger er ikke ansvarlig for misbrug eller uretmæssig indløsning.
4. Betaling
Betaling kan ske med Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay og gavekort.
Beløbet trækkes først fra din konto, når varen er afsendt.
Al betalingskommunikation foregår krypteret. Kortoplysninger lagres ikke af sælger.
5. Refundering og Fortrydelse
Billetter refunderes kun, hvis forestillingen aflyses.
Fortrydelsesret: Ifølge forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 12 er køb af billetter til en bestemt dato ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Mistet vare kan erstattes ved personlig henvendelse med billed-ID samt oplysning om det anvendte telefonnummer og e-mail ved købet.
Eventuelle gebyrer refunderes ikke.
Varen kan ikke ombyttes til kontanter.
6. Ændringer og Ombytning
Varen kan ikke ændres, justeres eller byttes efter køb.
7. Reklamation
Reklamationer skal rettes direkte til sælger via kontaktoplysningerne nedenfor.
8. Forbehold
Der tages forbehold for prisfejl, trykfejl og tekniske fejl.
Sælger forbeholder sig ret til:
Ændring af sal og pladstildeling
Ændring i filmprogram uden forudgående varsel.
9. Kontaktoplysninger
Drive-In Bio Lynge
Nymøllevej 5, 3540 Lynge
E-mail: kontakt@driveinbio.dk
Hjemmeside: www.driveinbio.dk
Kontakt via Messenger (Facebook eller Instagram)
10. Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os direkte. Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
www.forbrug.dk
Du kan også benytte EU’s online klageportal:
ec.europa.eu/odr